Zoeken
  1. Lid worden|
  2. Sitemap|
  3. Contact|
  4. Inloggen

1. Meer informatie
  2. Verklein tekstVergroot tekst
  3. Contrast witContrast zwart
  4. Spreek tekst

vrijwilligers gezocht

1. Marcel

(26 oktober 2011 om 11:00)

WILY U ZICH INZETTEN ALS VRIJWILLIGER?

GIPS- spelen en leren is de afkorting voor “gehandicapten informatie project scholen”. Het doel van deze stichting is het, om kinderen van groep 7 en 8 van de basisschool kennis te laten maken met de wereld van de gehandicapte medemens.
    Zoals de naam van de stichting al zegt gebeurt dit op een speelse en ongedwongen wijze. Geen kommer en kwel maar een positieve insteek. Als vrijwilliger kan ik u zeggen dat het heerlijk is om de eerlijkheid en directheid van jongeren te ervaren.
    De stichting is naarstig op zoek naar vrijwilligers uit de provincie Limburg en met name blinden en slechtzienden zijn van harte welkom om zich één of meerdere dagdelen in te zetten voor dit mooie doel.
    Hebt u na het lezen van dit stuk interesse of vragen, neem dan s.v.p. contact met mij op. Mijn naam is Marcel Herfs en ik ben te bereiken op het nummer 06-53786540 en via mherfs@hotmail.com of met de contactpersoon van de stichting, Miranda Nas nummer 045-5312058 of via miranda.nas@gips-sl.nl U kunt ook een kijkje nemen op de website www.gips-sl.nl

Toevoegen reactie